domingo, 19 de fevereiro de 2012

Prada Spring 2012


Desde o primeiro momento em que vi um vestido Prada da colecção de Primavera Ready-to-Wear no suplemento da Vogue, apaixonei-me. E após ter visto a colecção inteira, o meu coração quase parou.
Adoro as cores, as texturas, o facto de, para mim, ter aquele toque dos anos 50. 
Rendo-me! Não posso negar a perfeição que esta colecção representa para mim.
Fantástica!

Since the first moment I saw a dress from Prada's Spring Ready-to-Wear collection on Vogue's complement, I fell in love. And after I've seen the whole collection, my heart almost collapsed.
I love the colors, the textures, the fact that, for me, it has that 50's touch. 
I surrender! Can't deny the perfectness that this collection represents to me.
Amazing!














2 comentários:

  1. beautiful seriously! I want to wear stuff like this in summer!

    ResponderEliminar
  2. gorgeous collection! I want everything!xx

    http://www.theprovocativecouture.com/

    ResponderEliminar